Wednesday, August 24, 2011

Bosan dengan silap sendiri!

aku benci bile aku terpaksa hidup dalam melakukan kesilapan yang berterusan..kesilapan yang berpunca daripda diri aku sendiri! nak xnak aku kene terima and aku kene selesaikan jgk mslah ni... bosan hidup macam ni..tapi smpai bile aku kene bertahan.. selagi hidup ni rase 'terhutang',selagi tu la aku terpaksa hadapi sume ni.. aku cume perlu sabar sehingga la masenye dah smpai!... aku yakin mase tu akan tibe jgk x lame lagi.. aku cuma kene tahan sikit je lagi.. insyaALLAH lepas ni 'hutang' tu akan  terbayar sama ada dengan cara baik ataupun sebaliknya... aku tau, dengan cara baik maslah ni xkan slesai..aku kene cari jalan so that aku boleh slesaikan msalah ni secepat mungkin.. klau aku tpaksa guna cara yang kurang baik pun aku akan buat sbb aku yakin  ALLAH tau niat aku sebenar untuk ape.. aku cume xnak esok2 orang akan buat aku same mcam aku buat kat orang sekarang! hidup dalam melakukan salah kat orang lain ni memang la xkan tenang.. aku paling takut klau ALLAH tu balas ngan cara yg agak menakutkan mcm x kasi aku berjaya dalam pelajaran ke.. no way! mintak jauh.. aku harap sangat aku bleh hadapi maslah ni dengan tenang n insyaALLAH ALLAH tlong aku..

No comments:

Post a Comment