Thursday, December 9, 2010

Risau Dah Hilang (Part 2)


  BINGO!!

Its finally over!...  pada 8 Disember 2010,  3.31p.m.  secara rasminye tmat la gelaran yang ade kat  aku n member2 sebagai student SMKPNZ 2010 now kitorang dah jdi EX-STUDENT macam x percaye je.. rase cam tahun lepas baru masuk form 1.. hehe.mase exam bnyk jugak soklan spot x masuk especially kimia btol2 frust! Dah la start je exam aku demamsminggu pun x hilang lgi btuk2lepas dah nak ok, paper last, biology aku demam bliklebih truk dri mula2 exam..  pape pun xnak pkir dah, ok ke x ok,, dah x bleh pusing balik now Im free! betape aku rase lega sebab dah x payah pkir nak kene pegi kelas, nak kene iron baju, nak kene bayar duit kelas, nak kene study, nak kene wat latihan, nak mcm2 la pendek kata dah x payah pkir ape2 untuk azam, imah, wani, yati n korang yang masih exam teruskan perjuangan anda! mesti korang rindu giler kat kitaorang bile tgk tempat kitaorang dah kosong mase korang tgh exam dalam dewankan3? Haha jawab exam leklok tau.. btol la orang cakap kan, nikmat lepas spm x same dengan lepas upsr n pmr. Lepas spm tersangat la best!..  tpi lepas je  spm ni, pgi2 klau bangun masih lagi terpikir pasal kelas tmbahan n skolah mcm member aku suli pun rase bende same jgk maybe pasal  kitaorang rajin sangat pergi kelas ye la kan, cikgu ckp kelas pkul 10, pkul 7.oo dah ade kat skolah org ckp xde kelas pon kite gi kelas..(kelas fizik mase tu) hehehe.  Dah x kene pegi kelas ari cuti  dah rase lainhuhu
Skrg kene la terima hakikat aku dh x pyah gi skolahjdi penganggur terhormat!
 Banyak sgt things to do dlm kepala aku ni..

1.         aku nak tido puas2
2.      nak  makan bnyak2
3.      nak jalankan hobi baru
4.      nak gi amalkan gaye hidup sihat(hehe)
5.     layan fb and,
6.       layan blog tanpa had!
7.      nak kemas rumah
8.       nak masak2
9.      nak belajar buat kek n buat pudding triffle (ngan mak suli..huhu)
10.     buat lesen memandu
11.       gi jalan2..



Aku rase dalam 5 tahun aku duk skolah menengah , form 5 la paling best.. sebabnye kitaorang senior.. huhu student lain hormat je kat kitaorang haha.. tu yang best.. tpi sebab yang pling munasabah pasl kitaorg nak exam bile time cmni automatically jadi rapat ngan cikgu rase rindu plak nak dengar suara cikgu pauzi, cikgu suhaily, cikgu amran, teacher fadhiaton, cikgu  ramlan, ustazah, cikgu hasmah, cikgu zailani, cikgu asmani n teacher aminah too! n kaunselor yg x puas2 bgi nasihat kat kitorang.. cikgu2 ni la yang bnyk pening kepala ngn kitaorg n kitaorang just wat xtau je.. memg teruk!  kitaorang mtk maaf cikgu!.. lau bab hal ngn cikgu memg  bnyk sgt..

Dengan member2 plak, suli, dayah,  ana, irah, cotek, cadah, su, cah, sarah, mira, ain, wani, hanim, diyana, tierah, fizah, ada, zati, mimi, lini, haikal, ruzaimi, faiz, syafiq n afiqyou are the best!.. ni la member2 yang dh bnyk tlong aku n tlong sakitkan ati aku hehe (grau je)..  diorang sume pling rapat ngn aku kat skolah  nyway, sori klau ade sakitkan ati korang.. tu sume x sengaja..  nak citer kenangan 2010 memg xkan abis citer kene denda la, citer cikgu kcik ati ngn kitaorg la, citer hari2 wat jamuan dlm kelas la, citer kelas jdi zoo pun ade jgk  yg pling aku xleh lupe kene denda ngn cikgu suhaily kene cium pkok!... hehehe.. nsib baik cikgu x snap pic mase tu lau x mesti dh msuk dlam fb..

Anyway, 2010 bnyak sgt kenangan yg aku simpan terutama kenangan ngan member2 n ngan cikgu2.. sbb ye la kan, thun exam mase bnyk abis kat skolah dripd kat rumah paling best part pergi kelas tambahan  n buat kelab sendiri (pengetua yg rasmi beb!) pastu bab2 mkn  ni la antara gmbar kenangan yg aku simpan..






























Everythings sweet! Thankz friends, teachers also myself!

No comments:

Post a Comment